Turinio marketingas yra marketingo strategija, kurios tikslas yra pritraukti, sužavėti ir išlaikyti auditoriją, kuriant ir dalijantis atitinkamais straipsniais, vaizdo įrašais, podkastais ir kitais medijos kanalais. Šis metodas įtvirtina ekspertizę, skatina prekės ženklo žinomumą ir padeda auditorijai palikti atsiminimą apie Jūsų verslą.
Straipsnio santrauka ir svarbiausia informacija:
Kategorija | Aprašymas |
---|---|
Apibrėžimas | Turinio marketingas – tai marketingo strategija, skirta kurti ir platinti vertingą, nuoseklų ir nuolatinį turinį, siekiant pritraukti ir įtraukti aiškiai apibrėžtą auditoriją. |
Tikslai | Prikurti prekės ženklo žinomumą, generuoti naujus kontaktus, stiprinti klientų įsipareigojimą, didinti pardavimus. |
Privalumai | 1. Gali padidinti SEO pozicijas; 2. Didina prekės ženklo autoritetą; 3. Palaiko ilgalaikius santykius su klientais |
Trūkumai | 1. Gali būti laiko ir resursų intensyvus; 2. Rezultatai dažnai matomi ilgalaikėje perspektyvoje; 3. Sunku išmatuoti ROI |
Pagrindiniai elementai | Straipsniai, tinklaraščiai, vaizdo įrašai, infografikai, el. laiškai, socialinės medijos turinys, kūrybinės reklamos. |
Mėginimai ir pavyzdžiai | 1. Coca-Cola su savo „Content 2020” strategija; 2. American Express ir jų „Open Forum” platforma; 3. HubSpot su išsamiu ir įvairiu turiniu savo tinklaraštyje. |
Statistika | 1. 70% vartotojų sako, kad jie mieliau sužinotų apie prekės ženklą per turinį nei per tradicinę reklamą; 2. Turinio marketingo sektoriuje išlaidos per pastaruosius 5 metus padidėjo 300%. |
Iššūkiai ir kritika | 1. Turinio perteklius internete; 2. Auditoijos dėmesio laikotarpio sumažėjimas; 3. Vis didėjantis konkurencijos lygis |
Kaip pradėti turinio marketingą?
Turinio marketingas siūlo įrankius ir išteklius, kaip pritraukti, sužavėti ir išlaikyti tinkamus klientus Jūsų verslui.
Turinio marketingo strategija
Turinio marketingo strategija padeda nustatyti Jūsų prekės ženklą kaip mąstytoją lyderį, didina pasitikėjimą tarp auditorijos, kuriant ir platinant įvairaus tipo turinį. Tai yra įeinančiojo marketingo rūšis, kuri pritraukia klientus ir skatina lojalumą, taip veiksmingai didindama klientų išlaikymą.
Turinio marketingo apibrėžimas
Turinio marketingas yra susijęs su aktualaus, naudingo turinio kūrimu ir platinimu – tai gali būti tinklaraščiai, naujienlaiškiai, baltoji knyga, socialinių medijų įrašai, el. laiškai, vaizdo įrašai ir pan. Gerai atliktas turinys rodo įmonės kompetenciją ir aiškina, kad ji vertina savo klientus ir potencialius klientus.
Kodėl turinio marketingas svarbus?
Turinio marketingas yra efektyvus ir konkurencinį pranašumą suteikiantis metodas. Statistika rodo, kad:
- Verslai su tinklaraščiais generuoja 67% daugiau potencialių klientų nei verslai be jų.
- 67% B2B marketingininkų teigia, kad B2B turinio marketingas padidina angažuotumą ir generuoja daugiau potencialių klientų.
- 88% žmonių teigia, kad prekės ženklo vaizdo įrašai įtikino juos pirkti produktą arba paslaugą.
Kaip veikia turinio marketingas
Verslas gali naudoti turinio marketingą pritraukti potencialius klientus, argumentuoti savo produktą ar paslaugą, kai kas nors ieško, ką pirkti, ir uždaryti pardavimus.
Supratimo etapas
Pirmajame pardavimo proceso etape turinys turėtų būti sutelktas į auditorijos pagrindines problemas. Rašant apie jų skausmo taškus, iššūkius ir klausimus, turite geriausias galimybes su jais susisiekti. Šiame etape turinys turėtų būti mokomasis, kaip padaryti patarimai. Pardavimą palikite apsvarstymo ir uždarymo fazėms.
Apsvarstymo etapas
Apsvarstymo etape turinys turėtų pasiūlyti derinį naudingos informacijos ir marketingo. Jis turėtų šviesti skaitytoją apie tai, kokias funkcijas ar ypatybes ieškoti ir kaip įvairios funkcijos atitinka jų poreikius.
Uždarymo etapas
Turinio marketingas atlieka svarbų vaidmenį, kai potencialus klientas yra arti pirkimo. Šiame etape galite sutelkti dėmesį į pardavimus, kol toliau aiškinate, kodėl Jūsų pasiūlymas yra geriausias pasirinkimas.
Kaip pradėti su turinio marketingu
Turinio marketingas gali atrodyti bauginantis, bet nereikia bijoti. Sėkminga turinio marketingo kampanija turėtų būti valdoma ir tvari.
- Identifikuokite savo auditoriją.
- Nustatykite tinkamus formatus.
- Nuspręskite, kaip platinsite turinį.
- Pasirinkite tvarų tvarkaraštį.
Turinio marketingas ir SEO
Turinio marketingas palengvina geriems potencialiems klientams rasti Jūsų verslą. Tačiau galite sustiprinti savo pastangas, taikydami paieškos sistemos optimizaciją (SEO).
Socialinė media ir turinio marketingas
Kai turite turinį, laikas apie jį pranešti. Socialinė media yra įrodytas ir lengvas būdas reklamuoti savo turinį.
Verslui naudingas turinys
Leiskite savo ekspertizei ir unikaliai vertei atsiskleisti, kuriant turinį, kuris traukia, įtraukia ir pardavinėja. Su kai kuriomis planavimo ir sistemingų turinio marketingo pastangų galite pasiekti tinkamus žmones ir skatinti prekės ženklo lojalumą.
Turinio marketingas gali padėti jums perkelti savo internetinį turinio marketingo veiksmų planą į kitą lygį, leisdami jums kurti optimizuotą turinį socialiniams tinklams, jūsų svetainei ir jūsų el. pašto marketingo kampanijoms. Naudodami mūsų įrankius, galite kurti prekės ženklo turinį, įskaitant nusileidimo puslapius ir mokamus skelbimus, kurie informuotų jūsų klientus apie jūsų pasiūlymus ir verslą. Su savo prekės ženklo stiliaus vadovu galite pradėti kurti prekės ženklo tapatybę ir parodyti savo verslo nuostabų charakterį.

Kodėl turinio marketingas yra svarbus?
Turinio marketingas yra efektyvi taktika, kuri yra įrodyta ir veikianti. Taip pat suteikia konkurencinį pranašumą. Pažvelkime į duomenis apie turinio marketingą:
- Įmonės su tinklaraščiais gauna 67% daugiau potencialių klientų nei kitos įmonės.
- 67% B2B rinkodaros specialistų teigia, kad B2B turinio marketingas didina įsitraukimą ir generuoja daugiau potencialių klientų.
- 88% žmonių teigia, kad prekės ženklo vaizdo įrašai įtikino juos pirkti produktą arba paslaugą.
Turinio marketingas naudingas įmonėms daugeliu būdų. Efektyviai įgyvendinus turinio marketingo strategiją, galima:
- Padidinti internetinį matomumą.
- Generuoti daugiau potencialių klientų.
- Didinti lojalumą.
- Gerinti autoritetą.
Kaip veikia turinio marketingas
Jūsų verslas gali naudoti turinio marketingą, siekdamas pritraukti potencialius klientus, pateikti argumentus už savo produktą ar paslaugą, kai kažkas tyrinėja, ką pirkti, ir užbaigti pardavimus.
Efektyviam naudojimui reikia teikti tinkamą turinį kiekviename pardavimo ciklo etape – nuo sąmoningumo per apsvarstymą iki pirkimo. Jei tai skamba sudėtingai, nesijaudinkite: šis požiūris iš tiesų supaprastina procesą.
Sąmoningumo etapas
Pirmajame pardavimų proceso etape jūsų turinys turėtų sutelkti dėmesį į auditorijos pagrindines problemas. Rašydami apie jų skausmo taškus, iššūkius ir klausimus, turite geriausią šansą juos įtraukti. Šiame etape turinys turėtų būti edukacinis, kaip padaryti patarimai. Parduokite savo produktą ar paslaugą apsvarstymo ir uždarymo fazėse.
Apsvarstymo etapas
Apsvarstymo etape turinys turėtų pasiūlyti hibridą naudingos informacijos ir rinkodaros. Jis turėtų šviesti skaitytoją apie tai, kokias funkcijas ar ypatybes ieškoti, ir kaip įvairios funkcijos atitinka jų poreikius. Žinoma, jūsų turinys turėtų linkti į tai, ką siūlo jūsų verslas.
Uždarymo etapas
Kai potencialus klientas yra arti pirkimo, turinio marketingas vaidina svarbų vaidmenį. Šiame etape galite sutelkti dėmesį į pardavimus, kol tęsiamas argumentas, kodėl jūs esate geriausias pasirinkimas, o ne tiesiog, kaip nuostabus yra jūsų produktas ar paslauga.
Pirmieji žingsniai
Turinio marketingas gali atrodyti sudėtingas, tačiau jis nėra. Sėkminga turinio marketingo kampanija turėtų būti valdoma ir tvari. Štai kaip galite pradėti:
- Nustatyti tinkamus formatus: Tinkamas formatas atitinka pardavimo ciklo etapą, kuriam kuriate turinį. Blogai, vlogai, vaizdo įrašai, infografikai ir kita – kiekvienas iš jų tinka skirtingoms auditorijos dalims ir pardavimo ciklo etapams.
- Sukurti turinio kalendorių: Turinio kalendorius yra naudingas įrankis, padėsiantis jums organizuoti ir planuoti savo turinį. Jis gali apimti temą, datą, formatą ir kanalą, kuriame skelbsite turinį.
- Turinio kūrimas: Įsitikinkite, kad jūsų turinys yra aukštos kokybės ir atitinka jūsų auditorijos poreikius. Svarbu įtraukti raktinius žodžius ir naudoti pažangias rinkodaros taktikas, tokias kaip turinio segmentacija.
- Publikavimas ir skleidimas: Po to, kai turinys yra sukurtas, paskelbkite jį tinkamais kanalais. Tai gali būti jūsų svetainė, socialiniai tinklai, el. pašto rinkodaros kanalai ar partnerių svetainės.
- Stebėjimas ir optimizavimas: Naudokite analitiką, kad įvertintumėte, kaip jūsų turinys veikia. Tai gali padėti jums suprasti, kurie straipsniai, vaizdo įrašai ar kitos turinio formos yra efektyviausios, ir kaip galite tobulinti savo strategiją ateityje.
- Iteracija: Grįžkite prie savo turinio strategijos ir atnaujinkite ją, remdamiesi gautais duomenimis. Tai yra cikliškas procesas, ir nuolatinis tobulinimas yra būtinas turinio marketingo sėkmei.
Turinio marketingas nėra tik pasyvus būdas gauti dėmesio; tai galimybė užmegzti santykius su jūsų auditorija ir paversti juos ilgalaikiais klientais. Sėkmingai naudodamiesi turinio marketingo strategija, jūs ne tik padidinsite savo pardavimus, bet ir sustiprinsite savo prekės ženklo vertę.